marți, 16 iunie 2015

Prima experienta cu GPL

Tocmai m-am intors de la AGR  Autogaz si vreau sa va spun ca sunt foarte multumit - cu toate ca tocmai mi-am montat instalatia GPL si am mers cu masina cu GPL - deci drumul spre casa a fost deja mai ieftin si am inceput sa imi amortizez investita in instalatie.

Vreau s ava spun ca oamenii mi s-au parut super de treaba (cu toate ca la inceput eram sceptic) si uneori la mecanici auto mai exista o aroganta de-asta, tipica... pe carenu o pot suporta. Totusi oamenii mi-au explicat cum functiooneaza, mi-au aratat exact tot ce au facut la masina si de ce au facut - chiar sunt incantat - nu maizic ca mi-au dat si extra garantie (adica mai mre decat in cazul altor firme).

Iar e drumuld e intoarcere acasa nici macar nu am simtit ca am gpl in loc de benzina - decat la consum, evident (am consulmat aproape de 2 ori mai putin) iar motorul a mers IDENTIC - nu am avut mai putini cai, masina comportandu-se la fel ca si in cazul in care as fi mers cu benzina.

Va tin la curent cu experienta mea referitoare la gpl si pana atunci trebuie sa ii recmand pe baietii de la monteazagpl.ro, care au facut o treaba mai mult decat senzatonala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu