miercuri, 17 iunie 2015

Firma de inscriptionari auto

De ceva vreme am tot cautat o firma de inscriptionari auto - si cand zic firma, ma refer la o firma serioasa, nu la 3baieti car eincearca sa faca si ei un ciubuc cu niste printuri pe care le cumpara de la o tipografie vai de mama ei cu tehnologie si aparatura vechi de 15 ani.

SI am cautat, mi-am batut capu, am fost pe drumuri in Bucuresti, Ilfov si la un moment dat am incercat si la Ploiesti (zau ca nu stiu ce a fost in mintea mea sa merg pana acolo) - am avut impresia ca totusi o sa gasesc ceva mai de Doamne-ajuta dar se pare ca m-am inselat.

In cele din urma, cand nu credeam ca o sa mai reusesc ceva i-am gasit pe baietii astia de la autoprint.ro, care m-am ajutat, mi-au explicat care este diferenta intre diversele tipuri de autocolant, mi-au modificat designul, au facut printul si l-au si montat pe masina mea.

Deci la capitolul firma de inscriptionari auto recomand cu caldura serviciile oferite de autoprint - la urma urmei oamenii astia s-au ocupat de colantari inclusiv pentru camioane, autocare sau flote de masini pentru firme destul de mari - deci de aici se intelege ca firma este foarte serioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu