joi, 11 iunie 2015

analiza foarte atenta a site-ului confidential.ro

La o analiza foarte atenta a site-ului confidential.ro am descoperit o gramada de chestii utile din punct de vedere al unui business, atat chestii care tin de marketing online, cat si de respectarea legilor si nu in ultimul timp lucruri esentiale despre SEO si promovarea in mediul online a unei afaceri sensibile, asa cum este prestarea de servicii de masaj erotic (care se afla undeva la limita legalitatii).

Deci nu dati cu pietre-n mine - eu doar mi-am facut munca -  deci a fost o chestie pur profesionala si nu am primit niciun fel de bonificatie.

In ceea ce priveste parte de SEO pentru o astfel de afacere lucrurile sunt foarte dificile - asta mai ales in ideea in care "masaj erotic" si cautarile asemanatoare nu pot fi promovate prin intermediul serviciului Google AdWords - deci cncurenta din punct de vedere SEO este foarte mare si este necesara foarte ulta atentie in consturirea si mentenanta autoritatii unui astfel de domeniu.

Ca si link building totul s-a facut cat se poate de white-hat, ceea ce inseamna ca site-ul nu este subsceptibil de penalizari sau de alte nenorociri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu